Prowadzenie sklepu budowlanego wymaga rozbudowanego magazynu przeznaczonego na towary. Kluczowe znaczenie dla jego łatwej obsługi ma dobór odpowiedniego oprogramowania magazynowego. Na co warto się zdecydować?

Efektywne zarządzanie materiałami budowlanymi

Wielu właścicieli małych i średnich firm ma problem z doborem oprogramowania przeznaczonego do obsługi magazynu. W tym przypadku wdrożenie specjalistycznego systemu WMS do zarządzania magazynem nie jest konieczne, ponieważ firma na ogół nie ma aż tak dużych wymagań jak większe centa logistyczne. Problem ten dotyczy także sklepów budowlanych.

Aby prowadzić efektywne zarządzanie materiałami budowlanymi, warto zdecydować się na program, który jednocześnie będzie cechował się prostą obsługą, ale także będzie dawał on dostęp do wielu narzędzi pozwalających na łatwe prowadzenie całej gospodarki magazynowej.

Dobry program magazynowy powinien między innymi:
– oferować narzędzia wspomagające przyjmowanie, magazynowanie i wydawanie towaru
– pozwalać na współpracę z kolektorami danych i drukarkami
– pomagać w łatwym przygotowywaniu dokumentacji magazynowej
– wspierać zamawianie potrzebnych towarów – umożliwia to integracja ze sklepami i hurtowniami
– wyróżniać się łatwą obsługą, aby korzystanie z niego nie wymagało specjalnego przeszkolenia

Najlepszy program magazynowy do sklepu budowlanego

Przy doborze odpowiedniego oprogramowania magazynowego dla małej lub średniej firmy, także do składu czy sklepu budowlanego, warto szukać sprawdzonych rozwiązań, które polecane są przez innych użytkowników.

Takie wymagania może spełnić między innymi oprogramowanie LoMag, które także polecane jest jako program magazynowy do sklepu budowlanego oraz do wielu innych firm działających w różnych dziedzinach handlu, produkcji.

Program magazynowy LoMag oferuje swoim użytkownikom dostęp do pełnej palety narzędzi, ale jednocześnie cechuje się on bardzo prostą obsługą, ponieważ posiada intuicyjny interfejs. Za jego pomocą firma może uzyskać stały dostęp do kluczowych informacji związanych z gospodarką magazynową, łatwo nią zarządzać, planować i kontrolować ten obszar. Dodatkowym atutem tego oprogramowania jest możliwość pracy w chmurze, dzięki czemu nie wymaga ono instalacji na komputerze.

Przed wdrożeniem programu LoMag w swoim przedsiębiorstwie warto go przetestować. Na stronie internetowej oprogramowania LoMag można pobrać jego wersję demo, która pozwala na dostęp do wszystkich funkcji, by sprawdzić jego możliwości przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Leave a comment

Simple Ways to Smart Solutions!